Waardevol klantcontact, mbo niveau 3

Waardevol klantcontact, mbo niveau 3

Klanten bestellen steeds meer via webshops, oriënteren zich via Social Media en willen snel en klantgericht geholpen worden. Wilt u klanten helpen door telefonische vragen te beantwoorden en hen écht verder helpen? Wilt u nog meer van waarde zijn in het contact met uw klant? Dan is dit de opleiding voor u!

  • Vooropleiding

    Mbo3 denk- en werkniveau
  • Startdatum

    Verschillende startdata
  • Lestijden

    09.00 – 17.30 uur
  • Locatie

    Verschillende locaties
  • Duur

    Één jaar
  • Kosten

    Geen kosten voor deelnemer
  • Diploma

    Contactcenter medewerker mbo, niveau 3

Met een goede begeleiding in de praktijk en de mbo3-opleiding leert u het mooie vak als klantcontact medewerker. Tijdens de opleiding leert u alles over waardevol klantcontact via de telefoon, aan de balie en via verschillende onlinekanalen. Maar ook vakken als persoonlijke presentatie, Nederland en Engels komen aan bod.

Als contactcenter medewerker kunt u werken bij verschillende bedrijven in de commerciële of dienstverlenende sector. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld een gemeente, of verzekeringsmaatschappij, maar ook bij callcenters die ingehuurd zijn door bedrijven en instanties.

Inhoud opleiding

Klantgerichte gespreksvaardigheden, contactcenters en verkoop, omgaan met emoties (van de klant), social media, Nederlands, Engels, marketing, rekenen en onderzoek.

Toelatingseisen

Mbo 3 denk- en werkniveau, een assessment.

Vervolgmogelijkheden

Na deze opleiding kun je doorstromen naar een mbo-opleiding op niveau 4, bijvoorbeeld leidinggevende XXL.

Studielast

Acht uur opleiding per week in eigen tijd.

Opleidingskosten

Voor deelnemer zijn er geen kosten verbonden aan de opleiding.

Meer weten?

Neem contact op met Milan Coulanges, opleidingscoördinator Ocaro of telefonisch (0313 )65 42 40.

Meer informatie over onze bedrijfsopleidingen?