Waardevol klantcontact, mbo niveau 3

Waardevol klantcontact, mbo niveau 3

  • Niveau 3
  • Volwassenenonderwijs

Klanten helpen door telefonische vragen te beantwoorden

Klanten bestellen steeds meer via webshops, oriënteren zich via Social Media en willen snel en klantgericht geholpen worden. Wilt u klanten helpen door telefonische vragen te beantwoorden en hen écht verder helpen? Wilt u nog meer van waarde zijn in het contact met uw klant? Dan is dit de opleiding voor u!

In het kort

Leerweg / Niveau

Volwassenenonderwijs / 3

Duur

1 jaar

Startdatum

Verschillende startdata

Kosten

Geen kosten voor deelnemer

Vooropleiding

Mbo3 denk- en werkniveau

Lestijden

09.00 – 17.30 uur

Locatie

Verschillende locaties

Inhoud opleiding

Met een goede begeleiding in de praktijk en de mbo3-opleiding leert u het mooie vak als klantcontact medewerker. Tijdens de opleiding leert u alles over waardevol klantcontact via de telefoon, aan de balie en via verschillende onlinekanalen. Maar ook vakken als persoonlijke presentatie, Nederland en Engels komen aan bod.

Als contactcenter medewerker kunt u werken bij verschillende bedrijven in de commerciële of dienstverlenende sector. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld een gemeente, of verzekeringsmaatschappij, maar ook bij callcenters die ingehuurd zijn door bedrijven en instanties.

Klantgerichte gespreksvaardigheden, contactcenters en verkoop, omgaan met emoties (van de klant), social media, Nederlands, Engels, marketing, rekenen en onderzoek.

Toelatingseisen

Mbo 3 denk- en werkniveau, een assessment.

Vervolgmogelijkheden

Na deze opleiding kun je doorstromen naar een mbo-opleiding op niveau 4, bijvoorbeeld leidinggevende XXL.

Studielast

Acht uur opleiding per week in eigen tijd.

Opleidingskosten

Voor deelnemer zijn er geen kosten verbonden aan de opleiding.

Meer weten?

Neem contact op met Milan Coulanges, opleidingscoördinator Ocaro of telefonisch (0313) 65 42 40.