Receptie, training ambassadeur

Training Jij bent ambassadeur!

Het omgaan met klanten (ouders) wordt steeds belangrijker. Als ambassadeur dragen uw medewerkers uit waar uw organisatie voor staat. Hoe ga je tijdens adviesgesprekken en rondleidingen in op wat de ouder belangrijk vindt? Wat heeft jouw organisatie te bieden en wat niet? Tijdens deze praktische training gaan we uitgebreid in op beroepstrots, ambassadeurschap en succesfactoren. Tijdens een aanvullende module krijgen medewerkers inzicht in hun eigen kwaliteiten, maar ook in de kwaliteiten van hun team.

  • Vooropleiding

    Welzijn, PMK, GPM niveau 3 of 4
  • Startdatum

    In overleg
  • Lestijden

    In overleg
  • Locatie

    In overleg
  • Duur

    Drie maal drie uur
  • Kosten

    Op aanvraag
  • Diploma

    Bewijs van deelname

Inhoud training

Basisdeel (drie dagdelen, laatste deel met trainingsacteur):

  • Eigen valkuilen in het communicatieproces herkennen en benoemen
  • Op klantgerichte wijze adviseren en rondleiden, omgaan met cliënt, maar ook met collega’s
  • Beter omgaan met klagers en klachten (oefenen met professionele acteur)
  • Leren om grenzen aan te geven
  • Kwaliteit van dienstverlening bewaken en bevorderen (beroepstrots, ambassadeurschap)

Van samen werken naar samenwerken
Aan de hand van de teamrollen van Belbin wordt duidelijk welke verschillende typen binnen een team met elkaar samenwerken. Dit onderdeel is optioneel en duurt twee dagdelen.

Meer informatie

We verzorgen deze toetsen en trainingen alleen voor groepen medewerkers. Voor meer informatie kunt u terecht bij Kristel Kamerbeek of Irene Suitela. We zijn bereikbaar via (030) 754 66 08 en helpen u graag!

Wilt u contact met onze accountmanager?