Training Jij bent ambassadeur!

Training Jij bent ambassadeur!

  • Niveau n.v.t.
  • Volwassenenonderwijs

Omgang met klanten wordt steeds belangrijker

Het omgaan met klanten (ouders) wordt steeds belangrijker. Als ambassadeur dragen uw medewerkers uit waar uw organisatie voor staat. Hoe ga je tijdens adviesgesprekken en rondleidingen in op wat de ouder belangrijk vindt? Wat heeft jouw organisatie te bieden en wat niet? Tijdens deze praktische training wordt er uitgebreid ingegaan op beroepstrots, ambassadeurschap en succesfactoren. 

In het kort

Leerweg / Niveau

Volwassenenonderwijs / n.v.t.

Duur

0-1 jaar

Startdatum

In overleg

Kosten

€ 1.950,-

Vooropleiding

Welzijn, PMK (GPM niveau 3 of 4)

Lestijden

In overleg

Duur

Drie maal drie uur

Locatie

In overleg

Inhoud training

Basisdeel (drie dagdelen, laatste deel met trainingsacteur):

  • Eigen valkuilen in het communicatieproces herkennen en benoemen
  • Op klantgerichte wijze adviseren en rondleiden, omgaan met cliënt, maar ook met collega’s
  • Beter omgaan met klagers en klachten (oefenen met professionele acteur)
  • Leren om grenzen aan te geven
  • Kwaliteit van dienstverlening bewaken en bevorderen (beroepstrots, ambassadeurschap)

Van samen werken naar samenwerken
Aan de hand van de teamrollen van Belbin wordt duidelijk welke verschillende typen binnen een team met elkaar samenwerken. Dit onderdeel is optioneel en duurt twee dagdelen.

Meer informatie

We verzorgen deze toetsen en trainingen alleen voor groepen medewerkers. 
Voor meer informatie kunt u terecht bij Kristel Kamerbeek of Paula van der Born. We zijn bereikbaar via (030) 754 66 08 en helpen u graag!